web sitem googlede nasıl birinci sayfaya çıkar!

Yeni PR Güncellesi ve MMistanbul’un Büyük Başarısı
websitem googlede hangi kelimede kaçıncı sırada diye merak etmeyin bu program sizin için çok faydalı google sıralama googlede nerdeyim googlede kaçıncı sıradayım sitem nerede

Merhaba arkadaşlar

Programın kullanımı

program websitenizin hangi anahtar kelime(keyword) da kaçıncı sırada olduğunu gösterir

Kolay kullanım

1.programı kurun

2.açın gelen ekrandan  yeşil  + işaretine tıklayın

Gelen kısma web sitenizin  www.seninsiten.com  gibi rin

Tamam dedikten sonra sizden anahtar kelime ister

Örnek siteniz hangi sektürde ise sektürünüzle veya sitenizin açıklamasıyla ilgili google de kaçıncı olduğunuzu gösterir

Anahtar kelime anladık şimdi ayar kısmı

Options kısmı ise kaçıncı sayfaya kadar aramasını istersen ona göre rakam seçin 200 en idealidir

Ve son

Google.com mu veya us mu com.tr mi onu seçeriz ve ensağdaki mercek işareti yani search tıklarız bukadar anahtar kelime sınırı yok istediğin kadar ekle

 

Mesela birtane örnek tarama yapalım bir kurye şirketiniz var  kelimeleri   kurye,moto kurye,yaya kurye,acil kurye,Express kurye bu kelimeleri programa ekliyoruz ve search basıyoruz bukadar kolaygelsin yardım için mehres@gmail.com



Download:

http://www.cleverstat.com/googlemon.exe

Kategori : Duyurular, Haftanın Konusu, Site Tanıtımları, İnternet Haberleri | 6 Yorum Var »
Tarih

MMistanbul Pagerank güncellenmesi ve PR8Googlede üst sayfalara çıkmak için birçok kişi, Google Page Rank ( PR ) değerimiz yükselsin, linkimiz bol olsunda şöyle googlede ilk sırada çıkalım diye sağdan soldan link satın alırlar. Hatta link almayı bırakın :( bazı çok zeki seocu arkadaşlar forumlara, blogların yorum kısımlarına yani aklınıza gelebilecek her yere link eklerler nofollow yapıya sahip olunsa bile. Bazı ingilizce bloglara bakıyorumda :( ne yazık ki Türkler yorum yazma bahanesiyle binlerce link eklemişler .Bu linkler Spam sayılmayıp yayınlananlar :) allah bilir daha kaç tane eklemeye çalıştılarda spam sayıldı. Eee bide bunun link değişim olayı vardır. A sitesinden kendi sitene link alırsın ( B sitene ), ee arkadaştan link aldık onada link vermemek olmaz diyip B sitesinden de A sitesine link verilir. Sonuç olarak en son PR güncellemesinde birçok Türk internet sitesi sınıfta kaldı ve PR değerleri inanılmaz düştü. Özellikle Link satan siteler PR5 degerden PR2 düştü.

Türk internet alemi PR açısından öyle bir hale geldiki traji komik cinsten. Türkiyede PR 6 site 3-5′i bulmazken (Birkaç üniversite ve devlet kurumu hariç), PR5 site sayısı ise 100 geçemicek sayıya gelmişti. Daha düşük olan PR4 siteler ise yine pek fazla degil tabi. R10forumlarına baktıgımda Link satan arkadaşların artık PR degeri 3 olan linker satın aldıklarını gördüm :)) ne komik durum. Yani durum son derece vahim.

Türk internet alemininin böyle bir durum yaşamasındaki temel neden ise sitelerin birbirinden çok fazla kopya haberler çalmaları, Çalıntı degilde alıntı yapsalar bile alıntı yapılan sitelere link verilmemesi, bolca link satılması gibi nedenler var.

Ancak 1 Mayıs itibariyle Google tarafından yapılan Pagerank ( PR ) güncellemesi son derece cömertçe oldu. Ve birçok Türk internet sitesi Google PR değeri bakımından yükselişe geçti :). Hatta burada bahsettiğim Google Pagerank güncellemesiyle İnternet Devri PR degeride 4 yükseldi.

Asıl şaşırtıcı Durum ise Hürriyet, Milliyet, Zaman gibi gazete sitelerinin bile PR degeri en fazla 6 olurken www.MMistanbul.com sitesinin PR degerinin bu güncellemede 8 yükselmesiydi. MMistanbul ne sitesidir PR değeri neden bu kadar yükseldi, ne yapıp ne ederler derseniz hem siteyi hemde hemde böyle bir PR degerinin nedenlerini inceliyelim.

Öncelikle site ADOBE ürünleri dediğimiz Adobe Photoshop, Adobe Dreamweaver, Adobe Flash, Adobe indesign gibi yazılımları inceleyen bunlar hakkında dersler hazırlayan güzel ipuçlarını yayınlayan görsel dersler ve forum gibi destek kısımları bulunan son derece kapsamlı bir tasarım destek sitesi diyebiliriz.

 

PageRank Değerini Arttırmak için neler yapılmalı?
PageRank değerinizi arttırmanın yolu sitenize pekçok site tarafından link verilmesiyle olur.

Başka Sitelere Link Verdirmek
Bu konuda aşağıdaki önerilere uymak doğru olacaktır.

Sitenize çok çok fazla siteye link verdirmek
Yüksek PageRank elde etmiş sitelere link verdirmek ( Bunu yaparken dikkatli olun, çünkü illegal içerik sağlayan bir sayfadan PageRank değerini çok düşürebilmektedir.)
PageRank değeri az olan sayfalara link veriyorsanız, içinde az link olanları tercih etmek
Google tarafından iyi arşivlenmesine rağmen pageranki sıfır olan sayfalara link vermemek, çünkü bu size hiçbirşey kazandırmayacaktır. Çünkü böyle sayfalar META'larında ya da robot.txt dosyalarında belirtmezlerse google arşivleme yapamamaktadır.
PageRanki 6 olupta birçok link veren bir sitenin etkisi PageRank'i 4 ama çok az link veren bir siteye oranla düşük olacaktır.
DMOZ ve Yahoo buna çok iyi iki örnektir. Bunlarla ilgili bilgileri de sizlere vereceğiz.
İç Linklerin Önemi
Dış sitelerden link almak güzel ancak kontrolü zor bir olaydır. Diğer taraftan kendi sayfalarınız arasındaki linkler de sayfaların önemini etkilemektedir.

Yani, sayfalarınız pagerankinin yükselmesi büyük oranda sizin de elinizdedir. Başta anlattığımız matematiksel formülden de anımsayacağınız gibi bir sayfa link verdiği sayfaya kendi puanlarını transfer edebilmekteydi.

Gelin şimdi bir sayfanın başka bir sayfa ile link değişimiyle nasıl PageRanklerini yükselttiğini görelim. Alt sayfalarınızın ana sayfanızın PageRank'inden nasibini almasını istiyorsanız, bu sayfalara ana sayfanızda link vermeniz gerekmektedir. Eğer gereğinden fazla link verirseniz de bu seferde etki eden PageRank değeri düşecektir.

Eğer sitenizi optimize etmek isterseniz, öncelikle pagerank değeri yüksek sitelere verdiğiniz linkleri kaldırmakla işe başlamanız gerekmektedir. Çünkü zar zor kazandığınız pagerank değerleri bu sitelere harcanmaktadır. Bu yüzden ana sayfanıza, dış linkler için links.html gibi ayrı bir sayfaya link verip, buradan o sitelere link vermek daha akıllıcadır.

Ayrıca sitenizi sadece belirli sayfaların pageranki yüksek olacak şekilde de dizayn edebilirsiniz. Örneğin bu iş için en güzel örnek sol üst köşeye koyduğunuz site logonuza ana sayfanın linkini vermektir.

 



İnternette herkes "SEO Search Engine Optimization" yani arama motoru optimizasyonu öneriyor. Bir kısım siteler ise öneriden bir adım öteye gidip size üst sıralar vadetiyor. Peki bu mümkün mü?

Türkiye'nin en büyük tasarım sitelerinden biri olan Template.gen.tr Genel Müdürü Erhan Deniz, arama motorları optimizasyonu hakkında soruları yanıtladı. İşte arama motorlarında üst sıra sırrı;

Arama motorlarının sırrı: Arama Motoru Optimizasyonu, bir anlamda müşterilerinizin size ulaşabileceği kelime ya da kelimelerde google aramalarında sitenizin ilk sayfada çıkmasını sağlamaktır. İnternetin ve e-ticaretin çok geliştiği günümüzde potansiyel müşterileriniz alacağı hizmet için google’da arama yapmakta ve milyonlarca site arasından ilk sayfa yani ilk 10 site üzerinden alışveriş yapmaktadır.

Danışmanlık hizmetinde dikkatli olun: Belirlediğimiz , size en iyi müşteri kazandırabilecek kelime/kelimelerde Google aramalarında ilk sayfada çıkmanızı sağlıyoruz. Sitenizi gerekli düzenlemeleri yaparak optimize ediyor ve arama motorlarının daha iyi indexleyeceği duruma getiriyoruz.
Optimize edilmiş sitenize sağlayacağımız link popülaritesi sayesinde çalışma yaptığımız kelime dışında birçok kelimede kendiliğinden yükselmesini sağlayarak birçok potansiyel müşteriyi de yakalamanızı sağlıyoruz.
Link popülaritesi için satın alacağınız backlinklere normalde binlerce ytl harcamanız gerekirken, biz sağladığımız backlink için kesinlikle ücret talep etmemekteyiz. Rekabete göre 500.000 siteye kadar text bağlantı reklamınızı ekleyebilir , popülaritenizi en yüksek noktaya ulaştırabilmekteyiz. Yabancı çözüm ortaklarımız ile sunacağımız bu hizmet de fiyatlara kesinlikle dahildir!

Anahtar kelimesini iyi seçin: Sitenize uygulayacağımız arama motoru optimizasyonu işleminde anahtar seçimi kritik bir öneme sahiptir. İşiniz ile ilgili arama motorlarında aranan anahtar kelimeler üzerinde yapacağımız inceleme ile size dönüşümü en yüksek olabilecek seçenekleri sunarak potansiyel müşteriyi yakalamanızda en başarılı sonuca ulaştırıyoruz.

Uzak durmanız gereken şey: Aldığınız danışmanlık hizmeti iki taraf arasında gizli kalacaktır. Rekabetin çok yüksek olduğu günümüzde rakiplerinizin sizi Google’a bildirmelerini sağlayacak imkanı sunan ve sizi referans olarak afişe eden optimizasyon firmalarından uzak durunuz, Google aramalarındaki konumunuzu riske atmamış olursunuz.

GOOGLE NİN HİLELERİ İÇİN TIKLAYIN!!

İnternette gezinen kişilerin bir şeyleri bulma çabaları sonucunda Google sahip olduğu yapı sayesinde çok değerli bir yere ulaşmıştır. Peki bu yapı nedir? Google bu işi nasıl başarmıştır.

İnternetle haşır neşir olan çoğu kişi merak ediyordur Google'ın hikayesini ve şu an bulunduğu yere nasıl geldiğini.

Google nasıl oluyorda milyonlarca web sayfasını tarayıp elde ettiği değerler bizlere çok çabuk bir şekilde ulaştırıyor. Aslında bunun cevabı çok basit; tüm bunlar Google algoritması sayesinde oluyor. Bu algoritmanın yaptığı her web sayfasını taramak ve ondan istenilen sonuçlarla geri dönmek ve getirdiği sonuçları da indekslemesidir. Peki bu indekslemenin amacı nedir ve sonucunda ne oluyor? Sonuçtan başlarsak, Google bu sayfalara 1'den 10'a kadar dereceler veriyor ve bu derecelere göre sahip olduğu indeks içinde bir sıralama yapıyor.

Peki bu derecelendirme nasıl oluyor? Her web sayfası ayrı ayrı takip edilip, inceleniyor ve o sayfalara verilen linklere göre 1'den 10'a kadar derece alıyorlar. Bu sistemin en basit ve temel işleyişi fakat Google bu işi yaparken daha derin şeyleri de inceliyor ama dediğim gibi bu en temel ve basit işleyiş ve buna Google Page Rank deniliyor. Sizin ulaşmanız gereken hedefiniz, bu sistemde sitenizin yada bloğunuzun Page Rank değerini yükseltmektir. Page Rank değeriniz ne kadar yüksek olursa Google'da arama yapılırken kullanılan anahtar kelime eğer sizin sitenizde de varsa; yapılan bu arama sonucunda sizin sitenizin en üstlerde indekslenmesini sağlar.

google işyeyişi
    *  Genel Sorular
         1. Hiçbir dil seçeneği ayarlamadığımda Google neden farklı bir dilde görüntüleniyor?
         2. İngilizce Google anasayfasına nasıl geri dönebilirim?
         3. Google aramalarımda nasıl özel karakterler kullanabilirim?
         4. Google kaç adet dil önermeyi planlıyor?
         5. Google'a nasıl bir çeviri veya imla önerisinde bulunabilirim?
         6. "Google" nasıl telaffuz edilir?
    * Arama Soruları
         1. Sonuçlar içinde nasıl arama yaparım?
         2. Yeni bir sorguya başladığımda eski aramaları nasıl silerim?
         3. Sorgu sonuçları nasıl listelenir?
    * Webmaster Soruları
         1. Güncellenmiş ve/veya kapanmış bağlantıları ve sayfaları eklemem gerekir mi?
         2. Nasıl çoklu sayfalar eklerim?
         3. Google neden sayfalarımın hiçbirini indekslemiyor?
         4. Google'ın eklenen bir adresi indeksine alması ne kadar sürer?
         5. Sayfa başlığı neden bazen sonuçlarda görünmüyor?
         6. Google'ın sitemden önbelleğine materyal almasını nasıl engellerim?
         7. Google'ın sitemin tamamını veya bir kısmını taramasını nasıl engellerim?
    * Teknoloji Soruları
         1. Googlebot neden sunucumda bulunmayan robots.txt dosyasını arıyor?
         2. Googlebot neden sunucumdan yanlış bağlantıları indirmeye çalışıyor?
         3. Googlebot neden "gizli" web sunucumuzdan bilgi indiriyor?
         4. Googlebot neden robots.txt dosyamı uygulamıyor?
         5. Sitemi Googlebot tarafından indekslenmesi için nasıl kaydederim?
         6. Google'dan nasıl bir site silerim?
         7. Google.com makinelerinden neden Googlebot user-agent'lı bazı hitler alıyorum?

okuyun okumadan olmazzz
Google Nasıl Çalışıyor? Bu sorunun cevabını merak ediyorsanız burada yer alan ufak sunuma bakmanız size yardımcı olacaktır. Ayrıca google için son 10 yılda önemli dönüm noktalarını da burada bulabilirsiniz.

elimden geldiği kadarıyla türkçeye çevirdiğim kısmıda okumaya devam edebilirsiniz.

Son 12 ayda google çalışan sayısını ikiye katladı, arama motorunda yeni düzenlemeler yaparak sonuçların daha hızlı bir şekilde bize gelemsini sağladı, ve şu anda yahoo ve microsoft'un toplamından daha fazla sorguya cevap veriyor. Fakat burada bir sorgu daha var bilmemiz gereken, o da google nasıl çalışıyor?
1.aşama
sorgu kutusu(query box)

    * her şey google sorgu kutusuna bulmak istediğiniz bir şeyi yazarak google'da ara demenizle başlıyor.
    * tüm dünyada yapılan sorgularun yarısından daha fazlası google üzerinden gerçekleştiriliyor.
    * google tam 117 farklı dilde ana sayfaya sahip ve dillerin içinde belki çoğumuzun duymadığı zulu dili bile var.

2.aşama
alan adı sunucuları(domain-name servers)

    * google yazılımının çalıştığı sunucular ya kiralık ya da google'a ait olan ve dünyanın her yerinde bulunan veri merkezlerinde bulunuyor ve bunlardan bir tanesi de manhattan'da bulunuyor.Bu merkezin tek amacı ve görevi diğer google sunucularına çobanlık yapması yani onları yönlendirmesi. Bu merkez sorgularda sunucuların en verimli şekilde kullanılmasına çalışıyor. sunucuya gelen sorgu, bu sorguyu yapan kullanıcıya en yakın merkeze ve o an en uygun makinaya ulaştırılıyor.

3.aşama
sunucu kümesi kontrolü(cluster control)

    * google'ın sahip olduğu deha onun ağ oluşturma yazılımında yatıyor. Bu yazılım binlerce ucuz bilgisayarı birbirine bağlayıp tek bir büyük hard disk olarak hareket etmelerini sağlıyor. bu ucuz bilgisayarlar google'a durmadan çalışma imkanı sağlıyor: eğer bilgisayarlardan biri her hangi bir sebepten dolayı çalışamaz hale gelirse onu yedeğinde her zaman en az iki tane daha bilgisayar bulunuyor ve hemen bir tanesi devreye girerek bir mühendisin çalışmayan makinayı yenisiyle değiştirmesine imkan veriyor.

4.aşama
Bir google sunucu kümesinin içi

    * google web sunucusu(google web server):bu program sorguyu yüzlerce makina arasında dağıtıyor ve hepsinin aynı anda aynı konu üzerinde çalışmasını sağlıyor. bu farkı şöyle anlatabiliriz kısaca: marketten alışveriş yapacaksınız ve bu işi tek başınıza yapma durumunuz var ama düşünün 100 kişi bu işi sizin için yapıyor ve her bir kişi sizin ihtiyacınız olan ürünlerden bir tanesini bulup sizin alışveriş arabanıza atıyor. daha kolay olurdu değilmi bu yöntem.
    * indeks sunucu(index server):google tarafından bilinen her şey onun büyük veri tabanında tutulmaktadır. sorguya uygun yanıtı vermek için bir bilgisayar yerine yüzlercesi tarama yapar ve sonuç en kısa zamanda sorgu sahibine ulaştırılır. bu arada popüler aramalar(britney spears) ön bellekte tutularak daha etkin ve daha verimli bir mekanizma oluşturulurak sonuç daha çabuk elde edilir.
    * döküman sunucusu(document server):indeks sunucusu sonuçları derleyip bir liste yaptıktan sonra, döküman sunucusu tüm bu uygun dökümanları, linkleri ve tekslerden ufak parçaları sahip olduğu büyük veri bankasına çeker. google interneti nasıl bu kadar çabuk arıyor/arayabiliyor? merak ettiğiniz bir sorudur diye düşünüyorum. aslında böyle bir şey yok. google'ın yaptığı şey ulaştığı linklerin içerdiği bilgilerin 3 tane kopyasını almak ve bunları devamlı veri bankasında hazır ve sıralı bir biçimde tutmak.
    * yazım sunucuları(spelling server):google kelimeleri anlayamaz; karakterlerin şekilllerine ve biçimlerine bakar ve ona öğretilen şekilde bu dilin ingilizcemi yoksa başka bir dil mi olduğunu algılar. google sizin istediğiniz şeyi binlerce defa görür fakat nokta(.) ve diğer noktalama işaretlerini es geçtiği için size milyonlarca sonuç getirir bazı durumlarda. ayrıca google yaptığınız sorgunun doğru mu yoksa yanlış mı olduğunu da anlar. mesela türkiye yerine trkiye yazarsanız sizi bu sayfada ki gibi uyarır.
    * reklam sunucusu(ad server):google kazancının neredeyse tamamını adwords sistemi üzerinden kazanıyor. ve bu yüzden reklam sunucuları google için çok değerli ve bunlar sayfaları arama sunucularında daha çabuk bir şekilde anlık tarıyor ve uygun reklamların gözükmesini sağlıyor. eğer bir adım geriye düşerse bu sunucular google o sayfada reklam gösteremez ve dolayısıyla parada kazanamaz. bu yüzden arama ekibi ve reklam ekibi arasında devamlı bir rekabet yaşanıyor.
    * sayfa oluşturucu(page builder):sayfa oluşturucu google web sunucularının topladığı verileri arama yapıldığında sonuç olarak bizim karşımıza kendi kriterlerine uygun bir biçimde bir tasarım yaparak sunuyor. ve bunu siz bu cümleyi okurken bitirmiş oluyor.
    * google bots & pagerank:google örümcekleri devamlı bir öalışma halindeler sitelerin popülerliğine göre ya devamlı o sitede bulunuyorlar bilgileri ve yeni linkleri sunucuya taşımak için yada belli periyotlarda uğrayıp standart işlemleri yapıyorlar. sitelerin bu popülerliği de sahip olduklar pagerank değeri ile neredeyse birebir ilişkili. bu değer ne kadar yüksekse google bu siteye o kadar değer vermiş anlamına geliyor ve bunun en büyük nedeni de bu sitenin taze ve eşsiz içerik üretmesidir. ancak sadece bu ikisi pagerank değeri üzerinde etkili değil tam olarak bilinmemekle beraber 200 den daha fazla kriter söz konusu bu değerin ortaya çıkmasında.

5.aşama

    * ve final... sorgunuza maksimum 0.25 saniyede cevap aldınız. evet bu kadar şey maksimum 0.25 saniye sonra size aradığınız sonucu getiriyor.

ve işte bütün bunları yaptınız örnek sonuç

key :motokurye
site :www.ar-eskurye.com dur

Sitemi Google ' a Nasıl Eklerim?

O kadar emek verip , paralar harcayıp harika bir site yaptınız ama sitenizi ziyaret eden hiçkimse yoksa bilinki insanların sizin sitenizden haberleri yok.Eğer insanların sitenizden haberdar olmalarını ve ziyaret etmelerini istiyorsanız , sitenizi arama motorlarına tanıtmalısınız. Bu alanda da dünyanın en kapsamlı ve en gelişmiş arama motoru olan" google " tektir...
Sitenizi google ' a eklemeden biyerlere gelemezsınız..

Sitemi Google ' a Nasıl Eklerim?

öncelikle = http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl adresine giriyoruz..

karsımıza yukarıdaki sayfa açılacaktır.. Şimdi gelelim sitemizi eklemeye.. ben zaten gerekli yerlerin altını kırmızı çizgiyle işaretledim..

1- " URL " yazan kısma sitemizin adresini yazıyoruz.
2- " Comments " yazan kısma sitemizle ilgili açıklamaları yazıyoruz.
3- " Optional " kısımdaki rekli yazıları "Add Url" butonunun üstündeki boş kutuya yazıyoruz..
4- Son Kontrollerımızı yaptıktan sonra " ADD URL " butonunu tıklıyoruz..

Artık siteniz bir kaç gün içinde google da görünmeye başlıyacaktır.. Acele etmeyin.

ve tüm kurye şirketleri

Yorum Yaz